.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رگبارهای پراکنده تا چهارشنبه مهمان ارتفاعات مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گقت: به‌دلیل بارش‌های رگباری احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی و نقطه‌ای، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی اظهار کرد: همانگونه پیش‌بینی شده بود این روزها در ساعات بعدازظهر به‌ویژه در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم که برخی مناطق به‌صورت منطقه‌ای و محلی شدید بود.

وی افزود: این وضعیت تا روز چهارشنبه کماکان در آسمان مازندران تداوم  دارد که لازم است هم‌استانی‌ها به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی و نقطه‌ای، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

اسدی خاطرنشان کرد: در این زمینه توصبه بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه است.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز پنج‌شنبه جو پایداری حاکم شده و  از روز جمعه تا اوایل هفته جوی پایدار همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران درباره وضعیت دمای هوای استان، یادآور شد: از لحاظ دمایی تا روز پنج‌شنبه هوای گرم و شرجی کماکان تداوم دارد ولی از روز جمعه تا اوایل هفته به‌تدریج انتظار داریم دمای هوا کمی افزایش یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه در برخی ساعات با افزایش موقتی موج پیش‌بینی می‌شود./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.